עדכון בנוגע לנגיף הקורונה
צוות חירום מורחב
 
לחברי הקהילה שלום,

שימו לב, כל מי שחוזר מחו"ל, מכל יעד בעולם, החל מתאריך 9/3/2020 בשעה 20:00, נדרש להיכנס לבידוד ביתי למשך 14 ימים ממועד חזרתו לישראל.

משרד הבריאות ממליץ בני 60 ומעלה ובעלי מחלות רקע כרוניות כגון מחלת לב, סוכרת, יתר לחץ דם, מחלות נשימתיות או דיכוי חיסוני, להימנע מהתקהלויות וממגע עם אנשים ששבו מכל יער בחו"ל או בעלי תסמינים או אנשים החשודים כחולים. אנו ממליצים בנוסף להימנע מהגעה לחדר האוכל ולכל בו בשעות העומס.

נבקש מכל מי שהיה בחו"ל לעדכן את המרפאה, ובמידה וישנה אי בהירות לגבי ההנחיות, לפעול בזהירות יתר, להפעיל שיקול דעת ולהימנע מהגעה למקומות ציבוריים.

כל המבקרים בחדר האוכל ובכל בו מתבקשים לשטוף ידיים עם סבון למשך 20 שניות (בכניסה לחד"א בשירותים, בכיור החיצוני שבכלבו) ובכניסה לכל מוסד ציבורי אחר (כגון מרפאה, מרפאת שיניים, מועדון, מזכירות וכו').

אנשים שנמצאים בבידוד וזקוקים לעזרה מכל סוג שהוא יכולים לפנות ללא היסוס לדפנה גונר, מנהלת אשכול בריאות, סיעוד ורווחה בנייד 052-4204788.  

ההנחיות המלאות של משרד הבריאות ניתן לראות באתר: https://govextra.gov.il/ministry-of-health/corona/corona-virus/

אם הנכם חוששים שנחשפתם לחולה קורונה או נדבקתם או שיש לכם שאלות בנושא, יש לפנות למוקד משרד הבריאות 5400* או למוקד מגן דוד אדום בטל' 101 שינחה לגבי בידוד או בדיקה. 

 
בתקווה לחזרה מהירה לשגרת חיים רגילה,
צוות חירום ישובי
 


בברכה,
דפנה גונר,
מנהלת בריאות, סיעוד ורווחה,
קיבוץ נען